Als je voor 18 december 12.00 uur bestelt, garanderen wij dat je bestelling voor de kerst bezorgd wordt 🎁 Je kunt je kerstcadeaus tot 15 januari 2018 ruilen

Handelsvoorwaarden bij SACKit.nl

Levering

Er is gratis vracht op alle orders op www.sackit.nl naar alle adressen in Nederland. Verwachte leveringstijd voor waren gekocht op sackit.nl is 5-7 werkdagen, nadat de orderbevestiging is ontvangen. Is er sprake van vertraging of fouten op de levering, zult u onmiddelijk hierover geinformeerd worden per e-mail of telefoon.

De levering vindt plaats op werkdagen in het tijdsbestek van 8-17. Bent u niet thuis op het tijdstip van de levering, dan worden de waren mee retour genomen of de vrachtfirma legt een bericht in uw brievenbus. Daarbij wordt u verzocht om zelf contact op te nemen met de vrachtfirma voor een nieuwe afspraak mbt de levering.

Wanneer u in uw order vermeldt, dat de waren bij uw adres neergezet mogen worden, is dit op uw verantwoording, op het moment dat de firma de waren bij uw adres plaatst.

Bij ontvangst

Check altijd de toestand van het pak bij de levering. Heeft het pak zichtbare schade of stoten gekregen, hebt u als gebruiker de mogelijkheid uw handtekening onder voorbehoud, bij ontvangst, te plaatsen.

Dit betekent, dat u dan de mogelijkheid heeft om het pak te ontvangen en na te kijken op eventuele schade. Is er grotere schade, dan heeft u de mogelijkheid om de ontvangst te weigeren.

Deze voorzorgsmaatregelen verzekeren zowel u als gebruiker en ons als dealer tegen onpassende behandeling van de waren tijdens de vracht.

Betaling

SACKit ApS ontvangt betalingenmet VISA, VISA Electron, American Express, Mastercard, Mastercard Debet, Maestro, Mobilepay en Klarna.

De betaling vindt plaats op het moment, dat de producten vanuit ons magazijn verzonden worden of wanneer de factuur verwerkt wordt.

De producten worden geleverd, nadat de betaling goedgekeurd is door de verstrekker van de creditcard.

Alle bedragen zijn in Euro en inkl. BTW.

SACKit ApS gebruikt een goedgekeurde betalingsserver, die alle informatie codeert met SSL (Secure Socket Layer) protokol. Dit betekent, dat men niet uw informatie kan lezen.

Reclamatierecht

Er wordt 2 jaars reclamatierecht gegeven volgens de koopwet. Ons reclamatierecht geldt voor fouten in het materiaal en/of fabricatie.

De reclamatie geldt niet voor fouten of schade veroorzaakt door verkeerd gebruik van de producten.

SACKit ApS dekt de retourkosten bij reclamatie in een redelijke omvang.

Bij retournering of/en reclamatie wordt u verzocht contact op te nemen per mail: info@sackit.dk.

Vergeet niet bij retournering en/of reclamatie uw aankoopbon mee te sturen.

Waren, verzonden zonder betaling worden niet in ontvangst genomen.

Herroepingsrecht

SACKit geeft 30 dage herroepingsrecht op alle waren.

De 30 dagen beginnen op het tijdspunt van de levering. De retouronkosten moeten door u betaald worden.

Wanneer u spijt heeft van uw aankoop, moet u binnen 30 dagen na aankoop, ons dit meedelen. Na deze mededling, moet u binnen 14 dagen het product retourneren.

De medeling moet gedaan worden via mail op info@sackit.dk - Maak goed duidelijk in deze mail, dat u gebruik wilt maken van het herroepingsrecht.

De staat van het product bij retournering​
Schade, onstaan door onjuiste handtering van het product dan waar het voor bedoeld is, zijn voor uw rekening. U kunt natuurlijk het product uit proberen op dezelfde manier als in een winkel.

Wanneer het product meer gebruikt is, dan normaal, betrachten wij het als gebruikt, wat betekent, dat u bij spijt van de aankoop een deel of niets van de kooposom retour krijgt, afhankelijk van de handelsmatige waarde van het product.

Om het hele aankoopbedrag terug te krijgen, doet u hetzelde als in een gewone winkel. U probeert het product, maar neemt het niet in gebruik. Bij retournering van het product hebben we volgens de nieuwe verbruikersafspraak niet de plicht om de betalingsonkosten van Nets terug te betalen, die u betaald heeft bij de aankoop.
Bij de retournering betalen we terug binnen 14 dagen en onnoodzakelijke vertraging, na het bericht, dat u spijt heeft van uw koop.

Het komt voor, dat wij graag documentatie willen zien ivm de terugzendinig, voordat we het geld uitbetalen. Wanneer we een vermoeden hebben over de staat van het product, die de waarde vermindert, kunnen we wachten met terug betalen, totddat het product terug gekomen en gewaardeerd is.

 

Klachtmogelijkheden - overzicht en links:

Heeft u een klacht over een product, gekocht in onze Webshop, kan er een klacht gezonden worden naar: http://ec-europa.eu/consumers/odr/

Konkurrence og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsensvej 35
2500 Valby
link: www.forbrug.dk

Wanneer u gebruiker bent in een ander EU-land, kunt u uw klacht richten naar EU kommissionens online klageplatform.

Platformen kunt u hier vinden:http//ec.europa.eu/consumers/odr/
Wilt u een klacht bij ons melden is ons mail.adres: info@sackit.dk 

Contact-informatie SACKit:

SACKit ApS
Gl. Gugvej 17C, 2.
9000 Aalborg
Denmark

CVR: 34 22 39 71
Phone: +45 69 14 93 00
E-mail: info@sackit.dk
Website: www.sackit.eu