Handelsvoorwaarden // SACKit

Algemene informatie:

SACKit BV

Lyngvej 1

9000 Aalborg

Denemarken

CVR: 34 22 39 71

Telefoon: +45 69 14 93 00

E-mail: info@sackit.dk

Website: www.sackit.dk

Handelsvoorwaarden voor B2B klik hier

Betaling

SACKit BV accepteert betalingen met pinpas/VISA-pinpas, VISA, VISA Electron, American Express, MasterCard, MasterCard Debit, Maestro, Mobilepay, ViaBill en Klama.

De betaling wordt van je rekening afgeschreven zodra het artikel vanuit ons magazijn verzonden is of zodra de factuur verstuurd is.

De artikelen worden echter niet geleverd voordat de betaling is goedgekeurd door de kaartuitgever. Alle bedragen zijn in DKKa Deense kronen en incl. BTW.

SACKit BV gebruikt een goedgekeurde betalingsserver, waarin alle informatie op je bankpas met SSL (Secure Socket Layer) versleuteld wordt. Dit betekent dat je gegevens niet kunnen worden gelezen.

Levering

Er is gratis vracht op alle orders op www.sackit.nl naar alle adressen in Nederland. Verwachte leveringstijd voor waren gekocht op sackit.nl is 5-7 werkdagen, nadat de orderbevestiging is ontvangen. Is er sprake van vertraging of fouten op de levering, zult u onmiddelijk hierover geinformeerd worden per e-mail of telefoon.

De levering vindt plaats op werkdagen in het tijdsbestek van 8-17. Bent u niet thuis op het tijdstip van de levering, dan worden de waren mee retour genomen of de vrachtfirma legt een bericht in uw brievenbus. Daarbij wordt u verzocht om zelf contact op te nemen met de vrachtfirma voor een nieuwe afspraak mbt de levering.

Wanneer u in uw order vermeldt, dat de waren bij uw adres neergezet mogen worden, is dit op uw verantwoording, op het moment dat de firma de waren bij uw adres plaatst.

Bij ontvangst

Controleer bij levering altijd de toestand van het pakket. Is het pakket zichtbaar beschadigd of gedeukt, dan heb je als consument namelijk de mogelijkheid om een ontvangstbewijs met voorbehoud te ondertekenen. Dit betekent dat je hierbij de mogelijkheid hebt om het pakket bij ontvangst op eventuele schade te controleren. Bij ernstige schade kun je de levering te weigeren.

Deze maatregelen beschermen zowel jou als consument en ons als verkoper tegen onvoorzichtig gebruik van het artikel tijdens het transport.

Recht op annulering

Bij SACKit heb je 30 dagen bedenktijd voor alle artikelen.  

De herroepingstermijn verloopt 30 dagen na de dag waarop je je artikel hebt ontvangen of het laatste artikel fysiek in bezit hebt gekregen, indien het gaat om een afspraak over meerdere, verschillende artikelen, die in één order zijn besteld, maar afzonderlijk worden geleverd. 

Als je je aankoop wilt annuleren, moet je dat binnen 14 dagen na ontvangst aan ons melden. Je kunt je aankoop annuleren door een e-mail te sturen naar info@sackit.dk of met behulp van het modelformulier voor herroeping (download, „recht op“ en upload de PDF-file of print het uit en voeg het bij het retourpakket). Vermeld duidelijk in je bericht dat je gebruik wilt maken van je herroepingsrecht. De kosten voor het retourneren komen voor jouw rekening.

Je kunt je aankoop niet ongedaan maken door de artikelen simpelweg te weigeren zonder ons daarvan duidelijk op de hoogte te stellen.

Retourneren

Je dient je bestelling zo spoedig mogelijk aan ons retour te sturen en wel binnen 14 dagen nadat je ons hebt meegedeeld dat je je aankoop wilt annuleren. De directe kosten van het terugzenden van het artikel komen voor jouw rekening. Jij draagt het risico voor het artikel vanaf het moment dat het geleverd is.

Indien er origineel verpakkingsmateriaal ontbreekt kan dit mogelijk leiden tot een waardevermindering van het artikel, dus om er zeker van te zijn dat je het volledige bedrag vergoed krijgt, is het aan te bevelen dat je het artikel in de originele verpakking terugstuurt.  

De conditie van het pakket, indien je het terugstuurt 

Je bent alleen aansprakelijk voor een eventuele waardevermindering van het artikel als deze veroorzaakt wordt door het artikel in gebruik te nemen op een wijze die niet in overeenstemming is met de aard, de kenmerken en de functie van het artikel. Je kunt het artikel dus op dezelfde manier testen als in een fysieke winkel, maar je mag het niet in gebruik nemen.  

Als je het artikel op een andere manier uitprobeert dan hierboven is beschreven, beschouwen we het artikel als gebruikt, hetgeen betekent dat, indien je je aankoop wilt annuleren, je slechts een gedeelte van het aankoopbedrag of niets terugkrijgt, afhankelijk van de commerciële waarde van het artikel.

Terugbetaling van het aankoopbedrag 

Indien je je aankoop annuleert wordt het volledige bedrag terugbetaald. In geval van een waardevermindering waar jij aansprakelijk voor bent, wordt deze met het aankoopbedrag verrekend.  

Als je gebruik maakt van je herroepingsrecht, dan storten wij de betalingen die we van jou ontvangen hebben zo snel mogelijk terug, inclusief de verzendkosten (uitgezonderd extra kosten n.a.v. je eigen keuze voor een andere bezorgwijze dan de goedkoopste wijze van standaardbezorging die wij aanbieden), in ieder geval binnen 14 dagen na de datum waarop we bericht ontvangen hebben van je besluit om de afspraak te annuleren. We zullen deze terugbetaling met hetzelfde betaalmiddel uitvoeren dat jij gebruikt hebt bij de oorspronkelijke transactie, tenzij je uitdrukkelijk iets anders met ons bent overeengekomen.  

We kunnen de terugbetaling uitstellen totdat wij het artikel hebben ontvangen, tenzij je inmiddels met documentatie hebt aangetoond dat je het artikel hebt teruggestuurd.

Indien je je aankoop wilt annuleren, stuur dan je artikel naar het volgende adres: SACKit BV Lyngvej 1 9000 Aalborg  

Je kunt je aankoop ook annuleren en het artikel persoonlijk afleveren op bovenstaand adres, nadat je ons op de hoogte gesteld hebt en een afspraak gemaakt hebt.  

We nemen geen pakketten aan die niet per post of onder rembours verstuurd zijn.  

Wettelijke klachttermijn

De regels bij een tekort aan artikelen uit De wet op de verkoop van goederen kunnen gelden voor aankopen.  

Als je als consument bij ons winkelt, heb je recht op 24 maanden garantie. Dit betekent dat het artikel gerepareerd of vervangen wordt, je je geld terugkrijgt of een korting ontvangt, afhankelijk van de specifieke situatie. Het is een vereiste dat de klacht gegrond is en dat het defect niet veroorzaakt is door verkeerd gebruik van het artikel of ander schadelijk gedrag.  

Je dient je klacht binnen een ”redelijke termijn” in te dienen nadat je het defect bij het artikel ontdekt hebt. Als je binnen twee maanden nadat het gebrek ontdekt is, een klacht indient, zal dit altijd op tijd zijn.  

Als de klacht gegrond is, zullen wij je verzendkosten (indien binnen redelijke grenzen) terugbetalen.  Het artikel moet altijd in beschermende verpakking worden teruggestuurd. Vergeet niet om een ontvangstbewijs voor de verzending te vrage, dan kunnen wij je verzendkosten vergoeden.  

Het artikel dient te worden opgestuurd aan: SACKit BV Lyngvej 1 9000 Aalborg  

Wanneer je het artikel retourneert, dien je zo gedetailleerd mogelijk te beschrijven wat er aan mankeert.   

We nemen geen pakketten aan die niet per post of onder rembours verstuurd zijn.  

Voorbehoud bij prijsfouten, uitverkochte artikelen enz.

Prijswijzigingen, typefouten en uitverkochte artikelen voorbehouden.
 

Privacybeleid

Voordat je een aankoop bij ons kunt doen, hebben we de volgende gegevens nodig: Naam, adres, telefoonnummer en e-mail adres.  

Wij registreren je persoonsgegevens zodat we het artikel aan je kunnen leveren.  

Persoonlijke gegevens worden door SACKit BV geregistreerd en gedurende vijf jaar bewaard, waarna de gegevens worden gewist.  

SACKit BV is verantwoordelijk voor deze gegevens.  
 

Je gegevens zullen niet aan derden.worden doorgegeven of verkocht.  

Hier kun je meer lezen over ons privacybeleid


Als je bij SACKit BV geregistreerd bent, heb je altijd het recht om bezwaar te maken tegen de registratie. Je hebt ook recht om de informatie die we over jou hebben geregistreerd, in te zien. Je hebt deze rechten krachtens de Wet Bescherming Persoonsgegevens. Indien je hierover vragen hebt, kun je je wenden tot: info@sackit.dk.  

 

Klachtenregeling

Als je een klacht hebt over je aankoop, neem dan contact op metinfo@sackit.dk. Als we geen oplossing kunnen vinden, kun je een klacht indienen bij de desbetreffende commissie in jouw regio, als aan de geldende voorwaarden voldaan is. 

Danish Competition and Consumer Authority/Agentschap voor Oplossing van Geschillen

Carl Jacobsens Vej 35

2500 Valby

Link: www.forbrug.dk

Ben je als consument woonachtig in een ander EU-land, dan kun je je klacht indienen bij het online klachtenplatform van de Europese Commissie. Het platform vind je hier: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Als je hier een klacht indient, moet je ons e-mailadres vermelden: info@sackit.dk

 

// De handelsvoorwaarden zijn voor het laatst bijgewerkt op Mei, 2018 //